Boys, boys, boys.

Inte blev det någon almanacka idag hörrni! Det var tvärslut på de jag skulle ha - naturligtvis. Morsan påstår att jag har fått en ny kalender av henne (kommer varje år till det personliga höljet (eller vad det heter) jag har), men jag kan inte hitta den!! Måste leta ännu mer. Kommer inte överleva utan den där rackaren!

Nåja. Moving on.

Vi åkte till Johanna och Tomas efter kalender-besvikelsen, och det var ju trevligt - som vanligt! Johannas syster Annelie var också där med sin son Ludde. Vilket grabbgäng dom kommer vara i sommar! Stackars Skrållan.

Här sitter Micke och Tomas med Ludde och Freddie. Snart får småttingarna sällskap av vår grabb också. Spännande! Önskan vore ju att dom kommer lika bra överens som oss vuxna.

Nu är vi hemma igen. Jag ligger på soffan i fosterställning - Den enda ställningen som gör att ryggen slappnar av nu för tiden. Och Micke sitter bredvid och kikar om det finns någon bra film att se. Trevlig lördag på er!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0