Bedside crib.

Igår kunde jag inte hålla mig längre. Jag bäddade iordning lillens säng! Jag vill inte ha honom i sängen med oss, pga massa olika anledningar, så vi har köpt en liten säng som man ställer på sidan av vår säng. Bedside crib.

Haha, snacka om mönster mönster mönster, men what the hell liksom.. Jag orkade inte bädda fint i vår säng för att visa er.

Jag hoppas bebisen kommer trivas där i, för det känns faktiskt riktigt bra med sängen sådär! Då har vi honom nära oss (ja, praktiskt taget i sängen) men riskerar inte att rulla över honom eller nåt i den stilen. Och dessutom slipper man stiga upp ur sängen för att hämta honom när han vaknar på natten. Ja, som sagt: det känns riktigt bra.

Kom nu bebis, koooooom! Vi längtar efter dig!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0