Home. Sweet home.

Idag har jag varit ledig. Tvättat och pysslat är två av dagens ledord, och naturligtvis VILAT. Pyjamas hela dagen lång!

När jag går omkring här hemma brukar jag inte tänka så mycket på hur det ser ut. Man blir ju van sin inredning och sin planlösning. Men idag, idag kollade jag med andra ögon! Kände att jag verkligen är nöjd över den här renoveringen jag och framförallt Micke har gjort. Vårt fina, fina hem.

Imorgon kommer vi börja lite lätt med barnrummet. Saker som står där inne ska ut och få plats nån annanstans, väggar tapetseras och möbler monteras. Så himla roligt kommer det bli! Roligt och.....dyrt.

Garderobsrummet. 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0