Plötsligt händer det!

En uppdatering efter 20 dagars tystnad!

Så, vad har hänt? Med mitt gravid-minne så blir det otroligt svårt (om inte omöjligt) att komma ihåg allt! MEN vi kan prata om alla hjärtans dag.

Tanken var att tapetsera i babyrummet och fixa i källaren. Men icke sa Micke, för han hade bokat hotell i Stockholm!
 Vi åkte tidigt på lördagsmorgonen till storstaden och älsklingen bjöd på shopping, mat och fika. När vi kom till hotellet blev det en powernap innan vi åt middag. Och vilken kväll alltså! Det kändes som en lyckad första dejt! Som jag älskar honom hörrni!
På söndagen svängde vi förbi barkaby och två olika bauhaus i samband med hemfärden. En riktig lyckad helg!! När man inte trodde att man kunde komma varandra närmare, och vips så gjorde man det. Jag är head over heals inlove!

Vad ska jag skriva om nu då? JO! Källaren. Källaren källaren källaren. Så fint det blir där nere!! I gillestugan (heter det så) satte vi upp en tavellist, och det måste jag ju säga blev riktigt snyggt!
Mys!

Badrummet i källaren börjar även bli klart. Eller, toalett-delen ska jag väl säga. Att köpa ett badkar för 14,000kr när vi har miljarders grejer till babyn kvar att köpa känns liiiiite osmart. Så vi satsar på att ha en fungerande toalett klar istället. Vilket vi snart har. Idag ska vattnet kopplas på till handfatet och sen är det upp till bauhaus att bestämma när den svarta toaletten ska inkomma i lager igen.



Jag ska ta bättre bilder på helheten, jag lovar. Men jag hade inga på mobilen just nu.

Nej hörrni, nu ska jag kliva upp ur sängen och käka frulle!

Hur jag mår nu när vi kliver in i vecka 27? Det tar vi i nästa inlägg.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0