Kläder when pregnant..

Det här med kläder är inte så lätt nu för tiden. Alla kavajer är för trång i ärmarna, och jag vill inte ha klänning för jag kommer inte i några skor som passar till. Byxor använder jag typ samma varje dag. Armband och ringar är inte att tänka på! JIIHAAA SÅ ROLIGT!

Jag jobbar ju med kläder för att jag tycker det är roligt. Jag gillar att ha mycket att välja på i garderoben. Men just nu...nja...inte mycket som passar. Men jag försöker ändå ha på mig fina kläder. I den mån det går. Även om det blir samma lika.

Onsdags.

Idag torsdag.

Jag kan knappt fatta att den där tröjan egentligen är en klänning! Hah!
...nu går den inte över rumpan.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0