Avslutar dagen..

..med ett bubbelbad.

Förkylningen håller i sig. Eller influensan kanske man ska säga? Hur som helst blir jag GALEN på den! Någon som har nåt bra tips på hur man blir frisk? Anyone? Anything?!

Ikväll efter middagen (kycklingsallad mmmmm) satte jag mig i soffan i den position som känns bra. Brukar kännas bra*. Bestämde mig efter mycket stånk och stön att det bästa vore att ta ett bad så jag får slappna av och vara viktlös ett tag.

Sagt och gjort!



Drog dock på med lite väl mycket badskum! Höll knappt på att hitta upp och ut ur karet! Puh, den tabben gör man ju liksom inte om.

När jag kom upp igen så möts jag av detta:
Verkar som det är fler än jag som badat ikväll! Eller vart ute i regnet.

Nej, nu ska jag försöka sova. Att somna är skapligt lätt, men att fortsätta sova hela natten är värre. Brukar vakna vid tre-fyra snåret och kan inte somna om. Vi ska till barnmorskan imorgonbitti dessutom, så det vore ju trevligt att inte vara allt för trött då.

Natti!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0