Sopslut!

Imorse klev vi upp strax innan åtta. Varför? Jo, somnar man klockan 21 så blir det liksom så..

Anyways!

Jag har TOKSTÄDAT hela förmiddagen! Nu känns det verkligen rent och fräscht här hemma. Kom precis ut ur duschen och dog lite i soffan.. Så jäkla trött blev jag!
Ny brallor från Vero Moda, 180kr!

Antar att det tar på krafterna att dammsuga golven, elementen, soffan, sängen (två gånger) och mattorna. Att putsa fönster och speglar. Att skura golven och dessutom för hand i duschen.. Och damma förstås! Sen får vi inte glömma byten av sängkläder, tvättning av kläder och plockat in och ut ur diskmaskinen.

Idag gör jag tjejiga sysslor eftersom:

Micke och Tomas är nere i källaren och gjuter golv. Men just ja! Har jag glömt berätta att vi äntligen bytt dom där förbannade avloppsrören? OH HAPPY DAY minst sagt! Jag ska ta mig ner och kolla hur det går för dom. Lovar att uppdatera med bilder för er som funderar.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0