DO NOT DISTURB!

Glad midsommar på er!! Vilket tråkigt väder vi möter i år. Blä!

Idag så ska jag ta det så lugnt det bara går. Lyckades sova till halv tio och gick inte upp förrän strax innan elva. Hur skönt?! Jag behövde verkligen sova.. De senaste veckorna har bara varit too much! Prestationsångesten och för lite ledighet sätter sina spår.. Allt för ofta känner jag två händer runt min nacke som stramar åt, och en röst som viskar i mitt öra Bättre kan du.

CALM THE FUCK DOWN försöker jag säga till mig själv. Men det är en omöjlighet att lyda. Faster, better, harder, stronger. Go GO GO!!

Dessutom känner jag mig hängig och har ont i halsen. Det går bra nu hörrni! Äsch, snart vänder det säkert.. Jag har ju tre lediga dagar nu, och det borde ju göra susen!

Den här midsommaraftonen kommer gå i vilans tecken. Jag och micke, på soffan. Ingenting känns mer lockande.

GLAD AFTON PÅ ER!
Midsommar i olsvik för nåt år sedan. På den tiden då jag vara liiiiite mer avslappnad...
...och juni faktiskt bjöd på värme.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: VViktoria

Det är K's röst du hör..

Svar: Dont i know it.....
Elin Haglund

2014-06-21 @ 09:43:00
URL: http://www.viktoriacederberg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0