Drömmer om ledighet..

Alltså, om jag inte får en god natts sömn snart så bryter jag ihop! Kombon varmt sovrum, skrikig katt och hetsigt jobb tar snart knäcken på mig!

Inatt somnade jag runt 00:30, vaknade igen vid 02:30 av micke som kom och la sig. Vaknade sedan igen av kattgnäll 04:00 och sedan ringde klockan 05:30. Men det är lugnt! Hade en otroligt lugn och kort dag på jobbet. INTE. Full jävla fräs från 7 till 17:30.

Jag har ont i hela kroppen. 177 timmar i juli ska jag göra. Jisses. Imorgon börjar ekorrhjulet om.

Men snart är det snart semester. Tre jobbveckor kvar, och hela TRE lediga dagar.. Yey.. Livin' the dream..

Guzzen ligger däckad på soffan hon med.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0