Framtiden.

Jag känner mig riktigt less just nu. Står och stampar på samma ställe som för tre år sedan. Tvingas le när man är ledsen, skratta när man vill gråta.

Jag älskar att arbeta med service, missförstå mig inte. Jag gillar att hjälpa folk och träffa nya människor. Men ibland är enough just enough.

Jag har funderar på att plugga till mäklare (därav matte c). Men vid närmare eftertanke har jag ångrat mig. Att vara mäklare känns inte så tryggt alla gånger, och jag undkommer heller inte helgjobb.

Så.. vad vill jag göra?
Jag har inget behov av att "göra karriär", bara jag får en bra lön varje månad. Och slipper arbeta röda dagar och varannan helg.

Kan någon tala om för mig vad jag ska bli då? Någon? Nä, tänkte väl det.

Florist är något jag har tjatat om sedan jag fick praktisera på en blomsterbutik i lågstadiet. Det vore kanske något? Få utlopp för min kreativitet och träffa människor. Jag slipper dock inte helgerna.. Hmm..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0