Min lediga dag.

Aaahhh idag har jag varit ledig! Skönt hörrni!

Jag började med en mugg kaffe ute på altanen i solen. Guzzen var med hon också [se bild längre ner].

Sen dammsög jag, även källaren, och skurade golven, även källaren, innan Louise och hunden Håkan kom hit.

Vi käkade kinamat till lunch, och som efterrätt.... damdamdamdaam - ÄPPELPAJ! Gjord på äpplen från träden här på gården [se bild längre ner]. Tänk att dom kanske inte är så världelösa dom där träden ändå! Sparade säkert en tjuga vettni. Mmm, värt.

Och efter allt ätande åkte vi upp till hemlingby för en tre kilometer kort promenad. Skönt skönt skönt.

Nu ligger jag i sängen med nyfärgat hår och ögonbryn [se bild längre ner] och har gråtit till filmen Safe Haven. Ni borde också se den! Man skrattar ibland också, förstår ni.

Hjälp!! Det mullrar ute!! Jag som tycker det är så obehagligt med åskan! Nej, bäst att somna fort!!! God natt!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0