En klump i magen..

Usch, vilken ångest jag har nu. Mitt hjärta blöder och jag kämpar för att hålla tillbaka tårarna. Varför?

Detta magont har såklart med kärlek att göra.

I tre veckor har Micke varit hemma. Imorgon börjar han jobba igen. Och som ni alla vet jobbar han borta på annan ort. Verkar bli Malmö nu en tid framöver.

Jag vill inte sova själv i veckorna! Jag vill inte laga middag till bara mig själv. Jag vill inte komma hem till ett tomt hus efter jobbet.

Vill inte inte inte!!

Nu måste jag ta ett djupt andetag och hjälpa Micke med matlådorna.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sabina

Jag har samma sak idag..Sthlm hela veckan, nattjobb på fredag natt och jag jobbar till halv tre på lördag. Tjoho vad roligt!

2012-09-02 @ 17:41:15
URL: http://Sabinaenberg.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0