Monday morning.

God morgon alles! Sovit gött? Det har inte jag! Eller jo, sovit gott har jag nog.. men uppvaknadet? Not so good. Det är alltså kolsvart i vårt sovrum, FÖRUTOM en springa vid fönstret som lyser in rätt i ansiktet på mig. Så att jag vaknar. Sjukt klumpigt att inte pilla in rullgardinen i fönstret igårkväll. Gaaah!
 
Ja ja, då kom man upp i tid iallafall.
 
Jag sitter med en mugg kaffe bredvid mig inne på kontoret/syrummet just nu. Tänkte hinka i mig det innan jag ställer mig på crosstrainern och svettas. Brinn fett brinn! Jag tror det har brunnit en del på dessa fyra veckor iallafall. Det känns bra. Jag är fortfarande sjukt taggad.
 
Har ni förresten hört Rihannas senaste?
 
Sjukt taggande den med. Längtar tills albumet släpps!
 
Hej så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0