Smycken och accessoarer to die for!!

Alltid när vi är på kontoret passar jag på att strosa runt och spana på alla saker som är på g in!

Det jag fastnade för den här gången var smycken med kors, och accessoarer med nitar! Alltså jag dööööör vad snygga saker som kommer komma! Dör!

Jag vågade dock inte ta kort på härligheten.. Vill ju inte bli av med jobbet liksom, haha. Ni får se så fort det kommer in i butik istället! Excited!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Isabel Östblom

En bit mat tillsammans på torsdag kväll? :)

Svar: Vore jätte trevligt! Tänkte du hemmavid eller ute på staden? Har tyvärr inte allt för mycket cash såhär en veckan innan löning :P
Elin Haglund

2012-11-07 @ 07:21:26
URL: http://isabelostblom.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0