örhängen till salu!

Ni får buda på tradera KLICKA HÄR om ni är intresserade.
Frakten är står jag för, och utropspriset är 1 krona.


Stiftet är i 925 Sterling Silver.

När jag sökte på min annons "döskalle örhängen" kom det fram ett par liknande i en annan annons. Dock var utropspriset på dom 250spänn. Ouch! Dessutom var frakten på 42kr! Jisses.


Good luck!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Va duktig du är kvinna, sadla om! Iofs är ju Glitter inom genren skönhet det med, men du är verkligen duktig och borde ha nåt eget!

2012-05-05 @ 18:39:07
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Ingela

Men hörrö kvinna- kan du inte sälja några för fast pris här på bloggen? Jag har inget traderakonto och av någon konstig anledning kan jag inte heller skaffa ett. Men dom där armbandet var to die for!

2012-05-05 @ 21:49:19

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0