shopping.

Ute i valbo blev det en romantisk middag på McDonalds. Är det fredag så är det!

Förutom att jag bjöd på den exklusiva middagen bjöd jag mig själv på ett par skor.

Reebok Easytone, svarta och lila. Det var inte en dag för tidigt med nya dojor vill jag lova!! Jag fick ju ett par Reebok av Micke förra året, svarta och rosa. Dom är verkligen supersköna! Love them. MEN man kan ju inte bara ha ETT par träningsskor. Dessa nya får bli indoor och de gamla använder jag redan vid promenader. Bra köp!

Efter att jag köpt skorna inbillade jag mig att jag hade råd att fortsätta med shoppingen... så dessa überschnygga shortsen fick följa med hem! ÄNTLIGEN.

Från Gina Tricot.

Igår shoppades det även barstolar till köket:

Dom står framför fönstret, under köksbänken. Blir perfekt att sitta där när man käkar frukost själv. I dagsläget står jag rätt upp och ner när jag äter frukost. Inte bra. Man ska inte stressa vid intag av frullen. Men ni kan ju tänkte er själv hur overkill det känns att bära in frukosten i vardagsrummet till the dinnertable?

Nu får det vara sluthandlat.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0