första och enda uppdateringen idag.

Efter en hel dag på jobbet fick jag komma hem och mötas av en lyxig middag och massa tända ljus! Det är min karl det! Lyx!

En annan sak som jag fick när jag kom hem var ett paket - från syrran. Say what?! Det låg i brevlådan, och jag hade ingen aning om varför jag fått dessa ljuvligheter? Tvål och hudcream i kokosdoft (love it!), och lite annat smått och gott.

Tydligen var det en grej hon köpt åt mig när hon var i Thailand - i typ oktober! Bättre sent än aldrig. Right?

Nu ligger jag i sängen med micke. Äntligen slipper jag sova själv. God natt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Precis bättre sent än aldrig :-P

2012-01-27 @ 09:40:42
Postat av: Sis

Gillar nya utseendet på bloggen =)

2012-01-28 @ 11:46:02

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0