vilken daredevil han är, min karl!

Micke hade köpt ett par tiger jeans till mig i alla hjärtans present. Super snygga och rätt storlek. Tyvärr var det helt fel modell. Low waist och skinny leg är inget för mig. Men friskt vågat, hälften vunnit! Så idag åkte vi för att prova ut ett par nya!

Det är ju ett helt hav av olika modeller! Provade minst 10 st.
Shit, jag var dyblöt i svett när vi kom ut därifrån!

Men fattar ni grejen eller? Han hade köpt mig ett par (enligt mig) svindyra jeans! Snacka om daredevil! Vilken jävla överraskning! Otroligt roligt faktiskt! Även om jag fick lite tjockisångest. Tacka vet jag leggings! Haha.

Tillslut valde jag, i samråd med my love, ett par från Replay.

Kommer bli sjukt snygga till våren och sommaren! Satt perfekt! Me so happy!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0