God morgon!

Då var vi inne på fredag. Helg. Och det är faktiskt sista helgen innan jag börjar jobba igen. Det känns väl helt okej, om jag ska vara ärlig. Tillbaka till vardagen.
 
Just nu sitter jag med morgonfrilla och väntar på att kaffet ska bli klart. Sen blir det en promenad. Damn girl! Jag har verkligen tränat mycket denna vecka. Eller well, mer än vad jag brukar. Lika bra det, godis- och skräpmatsintaget har varit större. Äh, har man semester så har man! Och som sagt; nästa vecka är det tillbaka till vardagen igen.
 
Och apropå kaffe:
På vår bryggare så lyser det en knapp när det är dags att kalka av den!
Hur smart är inte detta? JÄTTE smart! Så efter promenaden blir det avkalkning.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0