Födelsedagen.

Imorse väckte Micke mig med sång och paket. ♥
Hur gulligt inslaget är inte detta?! Någon som kan gissa Mickes yrke..?
Det är inte alla som får använda avbitartången för att få upp ett paket! 
 
Och inside var det något jag hade önskat mig:
en iPad!! Fan vad gött alltså! Sen måste jag ju erkänna att jag älskar fodralet han köpte.. rosa/lila och turkost! Så inte mina färger, men så snyggt! Jag gillar't!
 
Vi käkade en sen frukost, och rätt som det var plingade det på dörren..
..blombud från mamma, 'pappa' och brorsan! Riktigt fina. Glädjetårar? Jorå.
 
Efter blommorna drog vi ut på en liten shoppingrunda! Jag shoppade krukor och blommor till kontoret! Tycker att det blev riktigt riktigt bra. Mycket mysigare där inne nu. Det som ska göras imorgon är att byta ut tumstockarna mot en vit skiva.. OCH dra om lite el. just as you know.
 
Ikväll var vi på bio. Vi såg "grannpatrullen", som den heter på svenska.
 
Den var rolig. En besvikelse, men fortfarande rolig.
 
Imorgon är det back to work igen! Trevligt att få vara ledig på sin födelsedag ju! Skål!
/Elin, 24 år.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: isabel

Stort grattis i efterskott!
Du såg ut att ha en helt underbar födelsedag.

Kramar :)

2012-08-16 @ 10:49:20
URL: http://attvarabella.blogspot.se
Postat av: Sis

Grattis (igen) pinglan! :-)

2012-08-16 @ 11:17:12
Postat av: Sis

Grattis (igen) pinglan! :-)

2012-08-16 @ 11:17:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0