dagens shopping.

Nu är en bra frukost inhandlad! A-fil, linfrön, müsli, pshyllium, ost och knäcke (glömde bananerna!). Och naturligtvis var jag tvungen att prova denna frukost nu, fast till lunch då. Helt ok faktiskt. Jag tycker dock att filen är jävligt sur.. kanske tillsätter lite socker nån gång ibland.


+ knäckemacka med cheese!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: H

Annars kan man ha i lite sylt i filen så blir de genast mycket godare :)

2011-09-06 @ 15:25:33
Postat av: Carolina - Olina

Det gör du rätt i! Lite vanligt socker ibland gör faktiskt inte sån stor skillnad, det är det konstgjorda sockret/fettet/färgämnena som är dåligt. Sen behöver man ju inte ha tio bitar i te:t eller halva sockerpaketet i filen liksom :)

2011-09-06 @ 18:42:16
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu min kära dotter kommer din mage att komma igång :) :)

Det ät lätt som en plätt och godare att göra sin egen musli.... Vi får göra lite köksarbete ist. för shopping nästa gång jag kommer :D

KRAM

2011-09-07 @ 08:18:26
Postat av: Ida

Var det gott?! :}

2011-09-11 @ 11:08:15
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0