black and grey.

Nu känner jag mig riktigt höstsnygg. Mysigt snygg. Är inte mys-snygg det bästa? Jag är hellre mysigt snygg än uppklädd-snygg. Eller nåt i den stilen. Svårt att förklara. Någon stackare där ute kanske förstår min efterblivska?


Jaha, så vad har jag då på mig? :

Svart oversize t-shirt: carlings.
Grått linne: JC.
Svart kjol: Lindex.
Strumpbrallor: Pierre Robert.
Grå strumpor: American apparel.
Gråsvarta benvärmare: ingen aning..
Gråa "uggs": E-bay.

Nu ska jag knalla till bussen. Yes, blir bussen idag. Känner mig för svag för att cykla, och definitivt för svag för att gå. Så idag blir det bussen. Ses på glitter! Tjaaaa!

Ps, ikväll kommer micke hem! ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

jag önskar jag vore du...

2011-09-15 @ 19:28:02
Postat av: sis

Haha förstår precis vad du menar,tummen upp för att va mys-snygg! ;-P

2011-09-15 @ 22:31:57

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0