"grym på naglar"

Hello blogreaders!

Idag hämtade jag upp mami på sationen strax innan 11, och sen brassade vi ut till Elin i Hemsta för att fixa morsans naglar! OJ så snyggt det blev! Elin är verkligen grym på naglar - i promise! Jag ska nog göra mina när lönen rullar in, kan inte låta bli! Det blir ju sååå snyggt! "Kvinnligt" som micke sa.

SÅ fint blev det, och SÅ glad blev mamma!

Efter nagelfixet bar det av ut till valbo för att klämma en bakad potatis med kycklingröra (så SJUKT gott!) och lite shopping. Jag fick ett par snygga mjukisbrallor...

Hide and seek. Supersnygga! 99pix från cubus!
Hahah, dålig vinkel för mitt ass måste jag erkänna.

..ett fjäderhalsband (som jag gjorde om till örhänge) från H&M.


...och en skylt till tvättis! Synd att den inte var större bara.


Dessutom hade mormor skickat med kakor, kladdkakemuffins och bröd!

Ohälsosamt gott! Efter middagen med mamma - kinamat - kunde jag inte hålla tassarna borta från bakverken, och jag måste säga att det riktigt knullade i munnen! Jävlar så gott det var! Den kvinnan kan baka hon! M-m-m!

Nu ska jag cykla bort till Pole And Fitness Studio i hemlingby för att ta en promenad med Sofia. Hörs later, everybody! Tjing.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Snygga du!

2011-05-23 @ 21:10:05
URL: http://jhnn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0