"Rullen var verkligen bra"

Den här söndagen avslutades med Pirates of the Caribbean: on stranger tides, på bio i 3D. Riktigt tufft det där med 3D måste jag erkänna, helt klart värt den där extra slanten. Eller ja, helt klart värt det en gång. Nu har vi gjort det, back to normal. Rullen var verkligen bra - see it!

Det bästa varsjöjungfrusen (-na?)! Snygga och farliga.
En sån vill jag bli när jag blir stor! Hot and dangerus ;)
...fast det kanske man redan är? KAXIGT VÄRRE!

Annars då? Började dagen med mysfrulle som Micke slängde ihop medan jag fixade mig inför jobb. Jobbade, kom hem, käkade taco, chillade i soffan, busade och härjade tills vi skrek av skratt, såg på bio och nu blir det god natt-mys in the bed. Bra söndag!

Imorgon kommer mami hit till gefle! Vi ska ha en mor- och dotterdag!

Det vill säga; fixa naglar, shoppa och äta gott.

Jag är övertygad om att denna vecka (mån-tors fm) kommer gå i 110 knyck. Imorgon kommer ju som sagt mamma hit, tis och ons är det träning. Sen har jag massa andra viktiga saker för mig som ni inte behöver veta. Hur som helst så hoppas jag att tiden flyger fram. Längtar ju redan efter min snygging till man! Elin Olsson.. det skulle va nåt dä!


Good night, peeps.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Gör dig redo!!! kommer snart :)

2011-05-23 @ 08:55:16
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Fina bilder.. ja gillar inte pirat filmerna! :P

2011-05-23 @ 10:05:40
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Carro

Kom vi inte fram till att det skulle bli Micke Haglund! ;) Vi kan ju inte heta Olsson och Svensson du och jag! Hehe!! :D

2011-05-23 @ 11:06:59
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0