"CARPE DIEM"

God morgon, bitches!
Idag var jag uppe med tuppen igen, trots en sen kväll igår. CARPE DIEM för fa-a-an!

Idag är det modedag på Gallerian Nian, så en lounge kommer byggas och en dj kommer spela. Dessutom kommer dom intervjua olika butiker som håller till i Nian, även oss! Det är då jag som kommer kila iväg till loungen 13:30 och svara på några frågor angående trender and so on. Spännande! Kommer bli kul. Hoppas jag inte får tunghäfta bara.. men det brukar inte vara ett problem för mig! Haha! Tjatterfia!


Idag stekte jag ett äpple till frukost igen. Så sjukt gott! Frågan är bara: hur onyttigt? Det känns ju inte alls onyttigt, men samtidigt är det lite för gott för att vara nyttigt. Lite hjälp här, tack!

 

Och vidare till nästa grej.. Söderhamn ikväll eller inte? Kommer inte mamma och håkan till gävle idag så åker jag INTE till söderhamn. Tänkte ju lifta med dom, annars får det vara. Fan, jag vet inte ens om jag vill åka dit även om dom kommer hit. Skulle vara roligt att gå ut med Sofia och Mackan, träffa syrran och hänga med familjen. Kanske en annan helg?

Nej, jag är inte sugen på Döderhamn just nu. Inte ett dugg. We'll see later.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0