"apropå tatuering"

Ringde precis Alex och frågade om hon ville sätta lite hår på mig. Eller nja, mycket hår. Och det kunde hon! Jippi! Så på torsdag smäller det! POFF och jag får en hästman. Längtar!! This is Alex, and her lovely tattoo:


Oh, happy happy happy girl!

Och apropå tatuering. Jag fick skjuta upp min tid IGEN. Gaah, blir tokig. Men det var mitt eget val, blev erbjuden att arbeta heldag, och det tackar jag INTE nej till. Så istället för den 19/4 blir det den 29/4 istället. Bara 10 dagars ytterligare väntan. I can handle it.

Någon som är nyfiken på vad som ska karvas in? YA'LL SEE!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Hon på bilden

haha Söötunge :D

2011-03-29 @ 20:19:37
Postat av: Ida

Klart jag är nyfiken!!

2011-03-29 @ 23:01:03
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vart köper du ditt hår ifrån? :)

2011-03-30 @ 15:22:46
Postat av: Dijana

Snygg-Elin! Vart tatuerar du dig? Nån du rek?

Är less på stans väntetider..

Puss!

2011-04-03 @ 10:30:43
URL: http://Dijanahusamovic.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0