"Dagens Look"

Dagens Look:

Tischa och shorts fick det bli idag. Softisch.
Och nej, jag har ingen snopp. Vettfan vad jag står i för halvtaskig vinkel.. orkar liksom inte knäppa sjuttioelva bilder. Jag tar en bild och den får det bli. Iallafall idag.

Nu ska jag packa ut min väska i bilen och sen cykla ner till jöbbet. Fast först måste jag ju fan äta nåt kom jag på! Har helt glömt av att käka frulle! Shit pomfritt, nu blev det lite bråttom här hemma.

Ha en fin helg! Tjing.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: hälsokärringen jenny=)

såg att du ätit mellis. det gjorde mig jäkligt nöjd :)

2011-06-11 @ 17:34:36
Postat av: sis

Haha tänkte inte ens på att det såg ut som att du hade en "snopp". Du ser bra ut som vanligt sis :)

2011-06-11 @ 23:35:52
Postat av: Nicolle

lila! hehe

2011-06-13 @ 00:50:27
URL: http://chilenita.devote.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0