"snyggt med halsband"

God eftermiddag, gott folk!
Vilket väder det bjuds på i gävle då! Woohoo!

Jag har satt mig i soffan för att chillaxa lite innan jag ska cykla bortöver till ett fruntimmer för middag och diverse lugna aktiviteter. Innan jag bounce:ade ner asset här i soffan drog jag en dusch och klädde på mig.. för en gångs skull ska jag ha halsband off work! Det ni! Jag tycker verkligen det är supersnyggt med halsband, men det kan lätt bli overkill. Först övervägde jag La bohemian chick.. och sen provade jag Modern dela metal. (Försök att uttala dessa stilar med största inlevelse för roligast läsning. Tack.)

Vad tycker ni var bäst? Jag försökte posera exakt lika, som ni ser.

Jag tyckte att Modern DeLa Metal var bäst för denna afton. Simplast.


Håååår, älskade håår! Att jag är född i lejonets tecken kan väl ingen undgå? ;P

Till smyckena kör jag ribbat vitt linne (som ni kan se, unless you're blind) och mina trashiga mörka jeans från carlings. Vita sneakers på fötterna, och skinnjackan åker ner i cykelkorgen!

Ha en fin lördag. Talk to ya'll tomorrow!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mia

Vacker som alltid, tjejen! =) Hur går det på jobbet? Mindre stressigt i år? Och du, när tänkte ni bjuda in oss på grillkväll då? ;) Kram påre!

2011-07-09 @ 20:43:54
URL: http://mija83.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååå

vart har du köpt det linnet!? :O

2011-07-10 @ 02:32:57

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0