"god morgon!"

Nu vet jag! Hur jag ska komma upp i tid utan att snooza! Tricket är att dricka mycket vatten precis innan läggdags, för att somna om på morgonen när man är kissnödig... där är fan inte lätt ä!

GOD MORGON!

Just precis i detta nu sitter jag och kikar på nyhetsmorgon, som vanligt. Det har blivit en god vana (som kellogg's-idioterna brukar säga) att kika på 4an varje morgon. Tänk så smart och allmänbildad jag blir!

...fast just nu känner jag bara "håll käääääften!!!" när dom läser upp nyheterna. Hm, fortfarande för trött för att vara vaken i guess. Drar på lite musik istället. Allmänbildning kan slänga sig i väggen! Tur att man INTE är schizo(?).

Nu ska jag ta en dusch och sen frukosta. Nu är ni uppdaterade, grattis!

BRB.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0