"Varför vara ful när man kan vara smoking hot?"

Ikväll har jag betalat mina räkningar. Roligt va? Men nu är det gjort. Puh!

Dags för mig att hoppa in i duschen, raka bort skägget i armhålan och sen lägga mig på spikmattan. Jag tror fan att jag sover bättre efter några minuter på mattan varje kväll. Inbillning eller ej, det är la gött.

Imorgon på jobbet blir det nya kilklackarna! Och lösfransarna. Woop woop! Varför vara ful när man kan vara smoking hot? VARFÖR? Va? Va? Jag tycker om att kliva upp tidigare för att hinna fixa mig. Det är roligt. Det är en hobby. Det är kul. Det är ett intresse. Det ser snyggt ut. Så snyggt. Det finns liksom inga fula människor, bara lata. Eller nåt i den stilen.

Good night.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

hahahaha ja men åh vad jag håller med. det var så bra skrivet! det finns inga fula människor, bara lata!! :D jag är lat, hehehe men då får jag ta att jag är ful många dagar i veckan ;D

2011-01-19 @ 17:44:59
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0