"fake smile"

Nu är det time to hit the sack! Är så otroligt trött, och imorgon ska jag dessutom upp tidigt! Tidigt för mig. Öppning av butiken står på schemt - ska bli så skönt att jobba! Vi har säkert fått in så mycket snyggt! Ooohh, excited!!!

Och apropå snyggt.. Imorgon ska jag försöka vara snygg. Känns skönt efter över en veckas sluskande. Jag tänkte ha min nya leojacka jag fick av mamma! Woohoo! Haha, ser faktiskt fram emot att få sminka mig och fixa håret och välja kläder! Och skor! Hihi. Nej, nu går jag och lägger mig så att det blir imorgon fort!

Haha whats up with the fake smile!? Natti natt, lovers!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

haha ja men det var ju inte så riktigt ;D hehehee. men måste ju skämta till det lite ;D

2011-02-16 @ 22:07:24
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: sis

hihi ja visst är det kul att piffa till sej =) o speciellt efter man gått hemma o bara varit sådär bekvämt sluskig ett tag som du skriver ;P

2011-02-16 @ 22:07:55

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0