längtar!

Nu skulle ni se mig gott folk - dansar runt i fulaste trosorna medan jag fixar håret! Haha, min egna lilla burlesque show! ..fast i fula underkläder. Tur att man är gräsänka under veckorna, annars hade jag varit singel vid det här laget. Shake that ass! uh ah oh!

Och apropå gräsänka - idag kommer han hem! The love of my life! För er som inte har hängt med sen start; han jobbar borta under veckorna. Och som jag skrev på facebook: Det pirrar i hela kroppen! Nu har vi inte sätts (setts?) på 10 dagar - känns som 100 - så det ska bli så härligt att få krama om honom ikväll efter jobbet! Jag känner mig nästan lite nervös! Som om det är vår första date, eller nåt. Oh, så jävla kär! Love it! ♥


Han vet exakt hur jag vill ha det! Öhm, håret alltså! ;)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0