fittbrev.

"Grattis på födelsedagen! Nu vill vi se din fitta." läste jag i ett brev från sjukan igår. Jaha, då är det officiellt - jag är vuxen. Vid vilken ålder måste man visa pattarna med jämna mellanrum? Är det när dom börjar hänga? I sånt fall behöver jag aldrig gå dit. Hmm, dimper väl ner ett brev idag där det står "Grattis kärring! Välkommen hit med hängpattarna"!

Massuppfitta mig inte nu, jag tycker det är bra att man får gå på dessa undersökningar. Är det lika för karlar?

Det mest komiska med brevet var att dom ville jag skulle komma till Söderhamns Sjukhus. Eller Mottagning, eller vad dom kallar det. Alltså, hallå? Jag har inte varit bosatt i söderhamn sedan 2007 (thank god!). Att den där staden aldrig kan släppa taget alltså.. Är det inte sjukhuset som hittar på att man bor där, så är det brudar som hittar på att man snackar skit. Ja, jag säger då det.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: gigi

vadå måste man visa sin fitta när man fyller 18? haha, helt nytt för mig!

2011-08-23 @ 09:48:23
Postat av: Frida

Söderhamn alltså, säger ju det ;) Säker på att du är skriven här? ;P hahah. Men ja, man får ett sånt när man fyller 23 - alltid lika roligt. Men lugna dig, pattarna kommer inte förens om ca 7 år tidigast ;)

2011-08-24 @ 08:30:15
URL: http://raspberrylime.monkii.nu
Postat av: Tobbe

har du tur kanske du får popcorn! vi killar vi kanske får gå dit när den hänger på heltid å vägrar stå :D

2011-08-29 @ 21:14:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0