"startar nya datorn!"

Morsning korsning!

Som vanligt kan jag inte sova, så jag har städat undan lite.. smörjt tatueringen.. plockat ur diskmaskinen.. och just i denna stund håller jag på att startar nya datorn!


Historien om datorn:
Min gamla dator stod oanvänd i säkert sex månader innan jag bestämde mig för att lämna in den. Väl på lagning dömde dom ut den, vilket innebar att jag skulle få en ny likadan.

MEN det fanns ingen lika kvar. Så jag fick välja en helt annan. Killen pekade på vilka jag fick välja mellan, och jag tog den som var dyrast. Såklart. Kände verkligen att jag var NOLL NADA ZERO intresserad av att välja vilken jag ville. Hade jag varit av det motsatta könet hade jag kanske blivit eld och lågor. Men inte jag ä. Att få välja "fritt" blev bara jobbigt.

Nu ska jag koka lite kaffe och försöka väcka micke. Inte med filt, såklart. He he he.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0