"inget jag borde äta"

Hej hopp!

Måste bara berätta om min utsökta kaloribomb till frukost!
fullkornstortillabröd (hmm, är det ett ord?) + ost + skinka + tomat + vitpeppar + fullkornstortillabröd + toastjärn = hur smarrigt som helst! M-m-m! Dock är denna toast inget jag borde äta. 'Cause i wanna get tight! Eller vafan, hur tjock kan jag bli av att käka en sådan frukost-toast-macka-grej ibland? Inte så tjock. Dock heller inte smal.

I stare at my reflection in the mirror...
Why am I doing this to myself?
Losing my mind on a tiny error,
i nearly left the real me on the shelf.

Brushing my hair, do i look perfect?
I forgot what to do to fit the mold, yeah!
The more i try the less is working,
'cause everything inside me screams "no, no, no, no..."



Det känns så fuckin' jävla awesome grymt att ha börjat med stången igen! Sorry att jag tjatar, men det är verkligen hårdträning! Me likey like it! Fast en gång i veckan räcker inte, så jag måste göra mina hemläxor också - promenader, crosstraining and stuff like that. Dessutom har ju gävle tc flyttat in på polestudion, vilket innebär att jag kommer hänga där hela tiden! Woop woop!

Dom första blåmärkena:

Feels so good being bad!
There's no way I'm turning back.
Now the pain is my pleasure,
'cause nothing could measure..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0