"shoppa"

Tiden rusade förbi idag på jobbet, vilket alltid är ganska skönt. Jag hade tid att kika lite på vad jag ska köpa imorgon då lönen som sagt trillar in, gilla gilla gi-i-lla! Vi har så otroligt mycket fint inne just nu, och mer kommer det! Så come on in och shoppa loss du med!

(FAAN.. en väska som jag spanat in på Asos.com är tydligen "out of stock". HELVETE! Jag som verkligen ville ha den! Kosta vad det kosta vill, liksom!)

Nu har jag bytt om och kokat en mugg kaffe. Poledance om en timme. Borde verkligen börja städa undan och skrubba alla kanter och hörn här hemma inför morgondagens fotografering.. men jag pallar inte. Jag städar som bäst under press. Så det känns som att jag kommer panikstäda inatt och imorgonbitti. Jag får skylla mig själv. När städar ni som bäst?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Elin

Också under press.. Annars om jag är jääävligt taggad, men det händer ju typ aldrig. :p

2010-09-14 @ 18:48:38
URL: http://milvisdotter.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0