"solsidan"

Frukosten satt som den skulle! Göttans! En annan sak som är riktigt gött är Solsidan. Jag har kikat på första avsnittet nu (igen) och det är verkligen hur kul som helst! Brister ut i skratt gång på gång! Jag önskar att Micke var här och kollade tillsammans med mig. Det hade vart något det!

Klockan är inte ens 11 ännu.. jisses, tiden går verkligen sakta när man vill att den ska gå fort. Och tvärtom såklart. Om jag hade vart lite smart hade jag åkt till IKEA på direkten när klockan var 10. Silkespapper, remember? Det är lätt att vara efterklok. Kanske att jag ska åka nu då? Eller så tar jag det efter att jag slängt in första maskinerna? Hmm.. vi får la se!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0