"en dejt med saxen"

Nu är jag hemma efter en klippning! Och det var minsann inte igår jag klippte mig ska ni veta. På rak arm så vet jag inte när någon fick cutta mitt hår senast.. men skulle tippa på att det är si sådär två år sedan. Vi tog naturligtvis inget på topparna - i will sooner die! - utan klippte upp lite framtill. Nu slipper min "lugg" falla fram som två långa stripor intill facet. Spank you, Pyret!

Men som vanligt efter en dejt med saxen är jag lite missnöjd. Jag tycker att håret är kort och tunnt och kort.. och tunnt. Well, ni skulle säkert inte ens märka att jag klippt mig, så lite har hon tagit. Och jag vet att det blev bättre. But still... jag kan inte hjälpa att sörja mina få hårstrån som nu är begravna i sophinken. End of an era.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0