Narrow nightmares.

Vaknade av att tårarna sprutade imorse! Drömde att Micke omkom i en flygolycka. Den kändes så verkligt att jag var tvungen att skicka ett meddelande till honom och checka hans livsstatus. "Älskling då.. :( Men jag lever, och jag lever för dig! Love you!" fick jag som svar. Puh! Torkade tårarna och somnade om. Men tror ni inte på fan att jag lyckas fortsätta drömma om att han dött? Jo. Så vaknade ännu en gång med tårar på kinderna. Usch. Har ni någonsin drömt något som fått er att vakna och gråta? Något som kändes så otroligt verkligt att ni var tvungen att ringa personen och kolla? Om ni inte har det så kan jag meddela att det är inte ett roligt uppvaknande. Jag har fortfarande en klump i magen. Jag tror att det tar extra hårt när man faktiskt har mist någon tidigare, i verkligheten. Oj, här kommer tårarna igen..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0