Mobilblogg - Det blev mat på mingel och ba...

dsc03159 (MMS)

Mobilblogg - Det blev mat på mingel och bar istället. Och en stor stark ;)


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: bajs

Du gnäller över att du är tjock och fet och ful, och sen häller du i dig en starköl mitt på ljusa dagen, på en onsdag dessutom.



Typiskt brudar som dig att ha NOLL karaktär när det kommer till vettiga saker och ansvar...

2010-06-09 @ 18:55:31
Postat av: mamma

Hahahaaa, en starköl mitt på ljusan dagen eller en mitt på kvällen vad spelar det för roll :D sen kan man väl inte ta en öl efter dagarna om man arbetar helg, kvällar mm. Idag är det söndag och jag ska dricka en heeel flaska vin eftersom jag arbetat 6 dagar denna vecka och är ledig idag - söndag !!!! Pöss pöss

2010-06-13 @ 08:44:24

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0