"sover i soffan"

Micke sover i soffan, och jag har nyss vaknat till liv igen. Idag har vi shoppat lite i Valbo. Jag köpte en klänning, ett skärp, ett täcke och en mobilgrej. Micke fick med sig en tröja och ett par jeans. Efter valbo åt vi en sen lunch här hemma - köttsoppa till mig och köttbullar till micke. Sjukt tråkig lunch! Får se om det blir något roligare ikväll, eller om vi bara gör oss en smoothie? Den som lever får veta.

Nu ska jag väcka the sleeping beauty som ska pallra sig till gymmet. Själv har jag börjat extraknäcka som taxi och ska snart åka och hämta upp Vera! Catch ya'll later!


Veronica och hennes Joy.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0