Pain and passion.

God jävla morgon! Skulle precis ta en köpp kaffe då jag inser att mjölken är slut. Jävla oflyt! Detta innebär att jag måste klä på mig och gå till affärn. FUCK!
Ja ja.. Torsdag till söndag har vi (micke carro tobbe jag) varit i Lofsdalen och åkt skoter! Väldans trevligt måste jag säga! Har dock träningsverk till tusen.. Fick ju låna en skoter så att jag kunde åka själv hela fredagen. Snacka om att jag måste vara otränad (..som att jag inte redan visste det)? Har ont från fingertopparna till skulderbladen, hela ryggen och framsida lår(!!). Mörbultad. Och som pricen över i:et har jag bokat in ett spinningpass 11:45. Fan vad livet är underbart gott folk! Vill sammanfatta denna helg med ett ord: fan-fuckin-tastic!



-Are men just women with balls?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0