Coffe and crosstrainer.

Good mornin' suckers! I skrivandets stund dricker jag en kopp skånerost med lättmjölk, och försöker bli någorlunda pigg. Jag har tänt ljus och känner mig allmänt till freds med min morgonsituation. Klockan är bara strax efter nio, och jag är ledig idag. Efter min mugg kaffe ska jag slänga mig upp på crosstrainern här hemma! Dunka på i minst tjugo minuter för att sedan duscha och gå ner på stan för att hämta någon stackars asiats hår. Känns skönt att jag inte är sugen på så mycket onyttigheter längre.. varken kexchoklad eller varmkorv. Iallafall inte för stunden. Så, då har ni fått en liten tjuvkik av mitt liv igen. Enjoy!

  
Bilden till vänster är massor med år gammal, och den till höger är ifrån sommras.


-No matter how far you travel or how much you run from it - can you ever really escape your past?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Dom kostar 599 tror ja =) så dom är rätt så dyra !

Haha okej, fast jag trivs bäst såhär :P haha vet itne varför för det är bara jag som tycker det :p jobbar du imorgon? Puss

2010-01-21 @ 22:06:45
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0