Lovers lounge.

Fick jobba idag igen! Underbart! Stängning denna gång. Det gick bra. Och saaben försökte inte ta livet av mig på vägen hem heller. Bra bra. När jag kom hem igen hade Micke åkt. Super tråkit att inte få pussas och kramas och hålla fast och gråta lite innan han åker. Men men, det är snart torsdag! ..eller nåt. När jag satte mig framför the computer med en mugg coffee nyligen så ser jag till min stora förvåning att hjärtat har pillat lite i paint. Det första jag ser när skärmsläckaren försvinner är texten "Jag älskar dig, Elin!!!". Och blödig som man blivit på äldre och mer älskvärda dar fäller jag en tår av lycka och kärlek. Jag älskar dig, Micke.


-Have you ever been in love?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

hej :) imorgon börjar jag igen på praktik! kanske kan luncha nån dag? :)

2010-02-28 @ 22:33:19
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: sis

Men ååå va gulligt=) Det där är kärlek det!

2010-03-01 @ 19:30:49

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0