"så kallt"

Brr, så kallt det är när man inte har sockar på sig! Så fort jag tog av mig mina socktofflor blev jag riktigt frusen! Både jag och micke håller på att bli sjuka. Eller håller på och håller på, Micke ligger i sängen fullproppad med panodil och nässpray, och jag har en hals som tar kol på mig! Så vi kanske skulle säga att både jag och micke ÄR sjuka? Jippi.. Kanske är det därför jag är extra frusen? Eller så beror det på att tempen här inne ligger på 17.

Dags att dra på sig täckbyxorna, stoppa in en zyx i truten och promenera ner till jobbet! Börjar inte för ens 12, men tänkte handla den sista klappen innan jag börjar. Idag kör jag på leopard-poncho:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andréa - mamma till Knut.

Jag fryyyser också jämt nu, men jag tror att det är extra pga årstiden.. :/

Knut har kräts typ 4 ggr nu och är kass i magen. Hoppas på att han bara har reagerat på nån mat för jag vill INTE ha magsjuka i julklapp :/

Puss

2010-12-22 @ 16:36:41
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hhahaha ja men jag menar det! Underbart! ;) God Jul Elin! :)

2010-12-22 @ 23:23:19
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0