"dagens stora fråga"

Hoppas ni alla har haft en fin julhelg! Det har jag, typ.
Natruligtvis är jag sjuk. Jag blir alltid sjuk den här tiden på året, och oftast blir jag inte friskt till nyårsafton. Kul va? Jag blir sjukt sinnig om det visar sig att jag är sjuk detta nyår, igen! Men what to do liksom?
På julafton var jag och Micke i söderhamn. Båda våra familjer bor där, vilket är jackpot! Frukost hos min mormor, förmiddagsmys hos Mickes familj, och kvällen spenderades hos min familj.

Bilder kommer kanske senare.

Om jag fick något fint i julklapp? Yes box, det fick jag verkligen! Tack och bock för allt! Jag orkar inte lista ut vad jag fick, för det känns sååå 2007. Eller för att jag inte vill att ni ska veta, helt enkelt.

Nu till dagens stora fråga: Att jobba eller att inte jobba?
Igår var det pure pain att stå öppning - stängning på glittrigaste jobbet. Jag hade troligtvis feber, näsan rann och halsen var mer än öm. Idag känns det lite bättre än igår, men verkligen inte bra. Inte bra alls. Jag vet att vår senaste glitterbrud kan täcka för mig, men jag känner mig så syndig om jag skulle sjukanmäla mig! Jag menar, inget är brutet och jag blöder inte.. Tycker ni också det känns jobbigt att inte kunna jobba?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0