"kick ass"

Scones, ägg, gröt, youghurt, juice och kaffe = dagens frukost. Så jävla bra hemmfru, det är jag det! Just nu sitter jag hemma hos Kalle och kikar när han och Micke lägger golv. Det ser bra ut, eller nåt. Just nu har dom inte kommit så långt, men det är fina plattor iallafullafall.

Klockan 12 imorse låg jag på fallen angel tattoo och blev gaddad på revbenen, igen. Tog väl si sådär 40 minuter bara, hurra! Bilder på hur det blev kommer senare. Och eftersom priset var så grymt bra var jag tvungen att köpa ett vitt ribbat linne med en granat på. Japp - tvungen. Fjortispose i linnet kommer kanske senare det med. Kick ass! Dom hade även sjukt snygga baby-kläder där! Men smakar det så kostar det, som man brukar säga. Så fort det rullar in lite kulor så ska jag köpa snygga rock-kläder till mina tjejer Nellie och Nikki!

Nu ska jag försöka få kontakt med grabbarna för att höra om dom också är hungriga.. för det är jag.. som vanligt. Hörs senare då, peeps!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0