"jävligt trött"

För pigg för att sova, men för trött för att kliva upp ur sängen. Känner ni igen er? Inatt har jag vaknat flera gånger av min kära kissblåsa! Eftersom träningen är ganska sen och jag klunkade i mig pretty much water under den, ja då får man väl nästan skylla sig själv kanske? Nu är jag som sagt trött... jävligt trött.

Idag ska jag, som sagt, åka till hemstaden för att umgås lite med snygga männsikor. Tror att jag tar ett tåg som går runt tolvtiden, så hinner jag med en promenad innan. Eller ja, nu ska vi inte säga för mycket. Jag är helt slut i kroppen sen gårdagens dans.

Ja ja, whatever.. Nu ska jag trycka lite frukost. Bye!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0