"glitter.se"

Igår somnade jag på soffan. Vilket jävla skit allså. Hann inte göra särskilt mycket efter mitt senaste inlägg innan det var natti natt för mig, tydligen. Hatar när det blir så! Och ja, det har blivit så förr. Well, min käre sambo väckte mig så att jag kunde fortsätta sova in the bed, och där har jag sovit wunderbart tätt intill honom!

Några bilder på halsbandet och örhänget har jag heller inte knäppt som jag lovade.. så därför snodde jag bilder från glitter.se istället.

Fjäderörhängena är mycket större än dom ser ut på bilden. Riktigt festliga och tuffa, tycker jag! Och what about the necklace då, well jag brukar ju aldrig använda halsband. Never ever. MEN jag fastnade direkt för detta! Det är stort, men inte för stort. Rockigt. Kommer bli super nice till en tubtop!

 

Idag är det jobb igen 9:30-17:15, en heldag med andra ord. Och efter det så ska vi bowla och äta gött! Nu ska jag göra något vettigare än att sitta i soffan med datorn i knät. Hejpa!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0