"depp och opepp"

Fortsätter det regna såhär dröjer det inte länge innan vi drunknar! Jisses!

Nu ska jag fixa trynet och invänta Stina. Vi ska färga hennes hår innan vi drar ut till valbo köpis och checkar läget. Hon är ju numera rödhårig istället för blond, riktigt snyggt faktiskt! Det enda negativa är väl att det måste färgas stup i kvarten. Eller ja, det måste väl alla som färgar sitt hår antar jag? Mitt eget barr färgar jag typ var fjärde vecka.. Utväxten som kommer efter några veckor är inte så jävla het.

Och en annan sak; Jag måste verkligen sluta lyssna på Shinedown nu! Blir ju helt depp och opepp när jag lyssnar, eftersom jag tänker så mycket på Micke när jag hör dom. Haha, elin kärström.

SHINEDOWN - CALL ME


SHINEDOWN - WHAT A SAME


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: AMELA

Loppan jag jobbar som tolk och sekreterare, allting är i stort sätt sekretessbelagt så jag kan inte säga så mkt mera ;/ Kram på dig sötnos

2010-08-18 @ 14:20:20
URL: http://shoetastic.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0